Klantenservice

Bestellen

Bestellen in de webwinkel van Ecowings werkt heel eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u de bestelling bevestigd heeft. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

Ja dat kan. Wilt u liever niet via internet bestellen? Of wilt u advies of heeft u een vraag? Bel ons dan op nummer 06-51077126. Wij helpen u graag.

Wilt uw bestelling wijzigen of annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 06-51077126.

Wij behandelen uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk en verstrekken deze gegevens niet aan derden. Zie hiervoor het Privacy reglement op de website.

Betalen

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • PayPal
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Creditcard
  • Apple Pay

Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Over het algemeen leveren we binnen 1-3 werkdagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post.nl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wij versturen al onze bestellingen met een Track & Trace code. Daarmee kunt u zelf de zending volgen en eventueel de levering aanpassen.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten voor Nederland bedragen:

€3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen

€ 5,95 voor bestellingen onder de € 50,-

Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten voor België, Luxemburg en Duitsland bedragen:

€ 9,00 voor bestellingen onder de € 100,-

Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten voor alle Europese landen, m.u.v. Nederland, België, Luxemburg en Duitsland, bedragen € 15,00.

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ecowings.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@ecowings.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor uw eigen rekening. Maar als u hebt betaald met PayPal dan kunt u daar de retour-zendkosten terugvragen. Zie hiervoor: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/general-conditions

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen zes maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten zo spoedig mogelijk bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ecowings.nl. Graag zoveel mogelijk voorzien van foto’s.

VOLG ONS

ABONNEER OP ONZE NIEUWSBRIEF

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

Bij inschrijving ga je akkoord met onze Privacy verklaring.

VEGAN
The Green Web Foundation
CO2 OK
Social Enterprise